sobota, 12 stycznia 2013

.Ważna Informacja Dla Czytelniczek.

Moje kochane <3

Wiem, że z niecierpliwością czekacie na następny rozdział. Obiecywałam, że będzie on już w niedzielę lub poniedziałek. Lecz nie pojawi on się tak szybko.
Mam ''małe'' problemy rodzinne, a ze mną jest nie lepiej ;
 Jak już wicie - prowadzę trzy blogi z opowiadaniem ; To opowiadanie kontynuuję, a pozostałe dwa niestety '' porzucam''. Przepraszam, jeśli któraś z was będzie na mnie zła, ale potrzebuję trochę odpoczynku emocjonalnego.
Następny rozdział pojawi się prawdopodobnie w czwartek. Reszta notek będzie troszkę opóźniona.
Z góry przepraszam Weronikę i Gabrysię - Nie wiem czy dam radę odpisywać wam w komentarzach, ale spróbuję =)
Następny rozdział w czwartek, lecz nie będzie tylko on. Postaram się dobrze prze tuningować bloga, tak żeby lepiej wam się czytało i nie było za dużo niepotrzebnych rzecz.
Nie myślcie, że właśnie przestaję blogować. Po prostu na pozostałych blogach opublikuję podobne notki. Jedno z tamtych opowiadań ( Każda Chwila Jest Wiecznością, Kiedy Miłością Podbijamy Kosmos ) będzie dokańczane właśnie tu, po skończeniu tego opowiadania - nie martwcie się, bo nie kończę pisać go tak szybko. Nie doszłam z nim jeszcze do półmetku =D
Jeszcze raz przepraszam i życzę miłego tygodnia.
Do Czwartku <3 
Wasza Mrs.Styles ♥  

9 komentarzy:

  1. Spokojnie Księżniczko, czekam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało :'( , ale tak jak pisałam w pytaniu jestem wścibska i wrażliwa więc jak byś mi odpisała ? :) Wiesz jak ja cię kocham i ja wszystko przeżywam razem z tobą i w ogóle się popłakałam i serce mi tak wali jak nie wiem co jestem po prostu.... załamana....

    OdpowiedzUsuń
  3. Księzniczki poczekają na naszą księżniczkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekamy :) Ja tam nie przestanę :> Warto czekać ;)
    zapraszam na nn rozdział http://sweet-lemon1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooj.
    Szkoda, no ale każdemu sie zdarzają w życiu problemy. Księżniczko nie martw się, poczekamy. I życzę szybkiego powrotu do ,,formy".

    KOCHAM♥
    Bella.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. NIc się nie stało, pamiętaj ja zawsze będe z tobą może nie fizycznie (chociaż może kiedyś sie spotkamy) ale psychicznie i emocjonalnie.
    Pamiętaj ja cię kocham i nigdy nie przestane (oczywiście bez skojarzeń)
    Nigdy cię nie opuścimy- pamiętaj zawsze możesz na mnie na nas liczyć co nie?
    Nie moge sie doczekać następnego rozdziału
    Pozdrawiam i życze żeby wszystko ci się ułożyło =)

    OdpowiedzUsuń
  7. poczekamy <3 i tak bardzo kocham twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń