czwartek, 30 sierpnia 2012

Prolog

Tak więc, jak już wiecie, mam na imię Alex. Tak właściwie to Alexis ale wolę Alex. Dziś mam po prostu wybuchowy humor. Jadę do przyjaciółki - Katrine - której nie widziałam już prawie dwa dobre lata. Kat mieszka na Dancasterze. Ja byłam zmuszona puścić ją tam samą ale no cóż, jest ode mnie starsza o dwa lata i chce studiować. po tych dwóch latach rozłąki jednak ją zobaczę, nareszcie ! Jadę tam na całe wakacje ! To jednak mało ... Nadrobić dwa lata w dwa miesiące ? - Niemożliwe. Jednak coś wykombinuje. A, właśnie : Katrine dzwoniła wczoraj do mnie i cieszy się tak bardzo jak ja. Wspomniała też o jakiejś niespodziance specjalnie dla mnie. Mówiła że bardzo mi się spodoba. Jestem podekscytowana tym wyjazdem z jeszcze jednego powodu : Całe dwa miesiące bez rodziców, tak ! Trzymają mnie jak na sznurku, ledwo udało mi się ich wybłagać na wyjazd do Kat. Wiem że się o mnie martwią ale to już jest naprawdę nie potrzebne. Przecież ich ukochana córeczka skończyła w lutym osiemnaście lat ! Co to wyjazdu : Już dziś wieczorem będę w Dansasterze. Właśnie lecę do niej samolotem. Nie powiedziałam wam najważniejszego : Mieszkam w Polsce. Razem z rodzicami i młodszą o pięć lat siostrą. Angielskie nazwisko ? - Sparrow ? - Oczywiście, tata jest z Londynu. Podobnie jest z rodzinę Kat. Można powiedzieć że ja i Katrine jesteśmy przyjaciółkami z przyczyny naszych ojców. Dorastali razem w Londynie. Aż do teraz są nierozłączni. Obaj przeprowadzili się do Polski ze względu na swoje żony. Aż się troszkę rozpisałam . No, chyba wszystko co powinniście jak na razie wiedzieć, wiecie ^^ Naprawdę, tych wakacji nie zapomnę do długi, długi czas. Przecież spotkam tam nie tylko Katrine ... ;D

8 komentarzy:

  1. Oooo ciekawie....Pomysł świetny! A ten prolog....no cóż.... też jest świetny....;p
    Będę czytać na pewno!
    Kiedy napiszesz pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w tym tygodniu ale nie wiem czy mi się uda ;D

      Usuń
  2. nie tylko ja bo jeszcze One Direction!!!! :))) oby tak było :) zapowiada sie ciekawie :) bd czytac :P pozdarwiam i czekam na nn :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prolog ;*
    Będę czekać na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oo może być interesującą. czekam na pierwszy rozdział. :)

    Zapraszam, właśnie pojawił się nowy rozdział! :
    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę oklepane, ale ocieniać prolog to jak oceniać książkę po okładce, dlatego czekam na dalszy ciąg opowiadania, może będzie wciągający. informuj mnie o następnych w zakładce ze spamem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się zaczyna :) Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. przepraszam za spam. zapraszam na siódmy rozdział www.calm-island.blogspot.com c:

    OdpowiedzUsuń